Większość reklamodawców zainwestuje w nowe media

Blisko 90 procent amerykańskich firm biorących udział w badaniu przeznaczy część swoich budżetów marketingowych na reklamy w tzw. nowych mediach jak gry wideo czy wirtualne społeczności.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Sondaż przeprowadzony przez American Advertising Federation podkreśla odsuwanie wydatków reklamowych od telewizji, czasopism, a w szczególności dzienników, które poważnie ucierpiały na spadku nakładów po tym jak wybór wśród mediów stał się o wiele bardziej szeroki.

Według badania 73 procent firm planuje wydać do 1/5 swoich budżetów na nowe media. Prowadzi to autorów sondażu do wniosku, że „tradycyjne media muszą działać innowacyjnie, jeśli chcą nadal być konkurencyjne”.

Ponad 12 procent respondentów planuje wydać nawet 40 procent swoich budżetów na eksperymentowanie i nowe media.

Około połowa ankietowanych wskazała na dzienniki jako media najbardziej potrzebujące innowacji. I faktycznie wydawcy coraz częściej naciskają na wzmocnienie swojej obecności online poprzez dodawanie takich treści jak blogi czy wideo. Strony internetowe takich gazet jak New York Times czy Washington Post podają informacje w cyklu 24-godzinnym oraz używają wideo czy blogów do rozszerzenia materiałów swoich dziennikarzy piszących.

Respondenci, pytani o najbardziej zaskakujące innowacje ubiegłego roku, wskazali na „pęd w kierunku przestrzeni wirtualnej społeczności Second Life” i „rozkwit YouTube”.

W badaniu wzięło udział blisko 1000 przedstawicieli amerykańskich firm ze szczebla kierowniczego.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji