Większy zespół HYPERmedia

Do zespołu departamentu Client Service agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) dołączyły trzy nowe osoby.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agata Fredyk rozpoczęła pracę jako członek zespołu kompetencyjnego działu marketingu HYPERmedia dedykowanego do obsługi PKO Banku Polskiego. Do jej obowiązków będzie należało planowanie komunikacji marketingowej w Internecie dla tego klienta oraz koordynowanie realizowanych projektów. Wcześniej pracowała w działach marketingu LUKAS Banku, Millennium i BRE Banku.

Jadwiga Gulińska objęła stanowisko Account Executive i zajmie się prowadzeniem projektów dla klientów agencji z sektora FMCG, m.in. Procter&Gamble. Pracę w branży reklamowej rozpoczęła w maju 2005 w agencji Zentropy Partners (obecnie MRM Worldwide). Obsługiwała markę Durex, Clearasil i Nescafe (Nestle).  Magdalena Szczukiewicz, dotychczas redaktor i wydawca serwisów mobilnych oraz strony tvn24.pl w redakcji nowych mediów kanału TVN 24 będzie wsparciem dla zespołu HYPERmedia współpracującego m.in. z marką Reebok, Provident i PTC ERA.

        

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji