"Wiele podróży. Jeden Wizz Air" w międzynarodowej kampanii kinowej Wizz Air (wideo)

W kinach ruszyła wizerunkowa kampania linii lotniczych Wizz Air. Prowadzoną na czterech rynkach akcję przygotowały firmy Ogilvy, PHD Media Direction i New Age Media.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania Wizz Air obejmuje swoim zasięgiem 422 ekrany kinowe w 35 multipleksach Cinema City w 19 miastach w 4 krajach w Europie (Polska, Bułgaria, Rumunia, Węgry).

30-sekundowy spot nawiązuje do miłych emocji, jakie towarzyszą podróżom i spędzaniu wolnego czasu w gronie najbliższych. Jednocześnie promowana jest oferta, w ramach której ceny lotów rozpoczynają się od 39 zł (bilet w jedną stronę z podatkami i opłatami obowiązkowymi).

Kreację reklamy przygotowała węgierska agencja Ogilvy. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kampanię we wszystkich czterech krajach koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem