Dzisiaj rusza wielka akcja promocyjna skierowana do czytelników tygodnika Wprost. 2000 osób, które zaprenumerują na rok tygodnik Wprost otrzyma bilet lotniczy Sky Europe.
Akcja prenumeraty potrwa miesiąc: od 14.03 do 17.04.2005.
Nagrodę w postaci biletu lotniczego, prenumerator będzie mógł zrealizować do końca 2005 roku, wybierając lot do jednego z dziesięciu miast w Europie: Amsterdam, Barcelona, Bratysława, Kraków, Londyn, Manchester, Mediolan, Paryż, Rzym, Warszawa.
Akcję wspiera ogólnopolska kampania o wartości ponad 1 mln złotych:- outdoor: billboardy i citylighty - stacje radiowe: RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio- internet: Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Interia.pl, i inne- prasa: miesięcznik PANI, WiK, Business Week
Kreację kampanii przygotowała agencja "Believe"; media zaplanował dom mediowy "Mind Share". Obecnie tygodnik "Wprost" ma ponad 15 000 prenumeratorów (dane wg ZKDP za rok 2004).












