Wielka kampania w galeriach handlowych

W weekend w galeriach handlowych w całym kraju ruszyła nowatorska kampania dla produktów marki Kinder z portfolio firmy Ferrero.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Potrwa kilka miesięcy, w jej ramach zaplanowano szereg narzędzi marketingu bezpośredniego - animacje, zabawy i konkursy dla dzieci oraz niestandardowe materiały BTL. Koncepcja akcji została opracowana przez agencję reklamową Communication Unlimited.

Jako pierwsze odbędą się działania dla dwóch marek: Kinder Delice i Kinder Niespodzianka. Kinder Niespodzianka w tym sezonie dostarcza dzieciakom odrobiny magii i nawiązuje do kampanii telewizyjnej „Magic lessons”. W ramach akcji w galeriach handlowych dla wszystkich chętnych zorganizowane będą „magiczne lekcje”. Dzieci otrzymują nagrody za odgadnięcie, o jakiej bajkowej postaci z przedstawionych obrazków mówi prowadzący. Kinder Delice będzie promowana przez postać Supermana z najnowszego filmu. W galeriach pojawią się bohaterskie miasteczka, pełne atrakcji i elementów edukacyjnych dla dzieci. Będzie można zrobić sobie zdjęcie z superbohaterem, sprawdzić, czy ma się tyle siły, co on i namalować własną wersję postaci. Za prowadzenie animacji w tym przypadku odpowiada agencja Kid&Young. Akcje uzupełniają promocje przy półkach sklepowych oraz oryginalny branding sklepów – na przykład podwieszane bannery z postacią Supermana wyglądają, jakby naprawdę odwiedził on sklep.

   

Agencja Communication Unlimited współpracuje z firmą Ferrero już od 5 lat. W portfolio agencji znajdują się takie marki włoskiego koncernu, jak brandy Kinder, Rafaello, Ferrero Rocher, Mon Cheri i Nutella. Pomysł nietypowych akcji dla produktów Kinder zrodził się, gdy agencja zastanawiała się nad nowymi, skuteczniejszymi kanałami przekazu. Opracowując pomysł kampanii dla Kinder postanowiła wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w pracy z sektorem usługowym, zwłaszcza galeriami handlowymi.

„Kampania w galeriach handlowych wykorzystuje nowatorskie narzędzie marketingowe opracowane przez Communication Unlimited – Kręgi Synergii. To taki sposób komunikacji, który ma na celu dotarcie do konsumenta w momencie, gdy jest najbardziej podatny na przekaz perswazyjny – mówi Elżbieta Wojtczak, dyrektor generalny Communication Unlimited – strategia zakłada zaangażowanie konsumenta w reklamę, stworzenie przekazu interaktywnego. Stąd wykorzystanie niestandardowych mediów – galerii handlowych oraz dobór narzędzi marketingowych w postaci animacji i zabaw. Przekaz jest przyjmowany jako wybrany samodzielnie, własny.”

Akcje dla Kinder Delice i Kinder Niespodzianki będą prowadzone we wrześniu, później kampania obejmie kolejne produkty.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu