Oprócz nagrody głównej - ekodomu w górach z własnym SPA - konsumenci codziennie mają szansę wygrać 7 razy po 1000 zł. Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolny serek Almette, a następnie w okresie od 1 września do 31 października zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl. Należy pamiętać o zachowaniu paragonu zakupu oraz wieczka z kodem, które będą uprawniać zwycięzcę do odbioru nagrody.
Działania promocyjne wspierające loterię są prowadzone przez spółki należące do Group One. Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów - w tym hybrydowej telewizji (HbbTV) na kanałach należących do Polsatu - oraz nadzór nad całością kampanii.
Agencja SalesTube wspiera działania w digitalu, które obejmują m.in. kampanię na YouTube, Facebooku, display, oraz mailingi. Agencja kreatywna Labcon koordynuje współpracę z influencerami w social mediach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agencje-nalezace-do-group-one-z-kampania-hochland-na-ukrainie,7170209318844545a ##
To już szósta odsłona kampanii i piąta, którą marka realizuje wspólnie z Value Media.











