Wielkanoc 2013: dłużej przed telewizorem, „M jak miłość” hitem

Podczas tegorocznej Wielkanocy Polacy oglądali telewizję o 6 minut dłużej niż rok wcześniej. Wśród wszystkich widzów najchętniej wybieraną stacją była TVP1, a w grupie 16-49 liderem była TVN. Największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Najchętniej oglądaną pozycją programową między 30 marca a 1 kwietnia br. był serial „M jak miłość”, który w TVP2 w Lany Poniedziałek obejrzało 5,60 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajęło emitowane w pierwszy dzień Świąt w Jedynce „Ranczo” (5,47 mln widzów), a trzeci był serwis sportowy TVP1 (4,39 mln).

Ogółem w zestawieniu 10 topowych pozycji Jedynka umieściła aż sześć programów. Po dwa miejsca zajęły transmisje TVP2 oraz TVN.

Również i grupie komercyjnej 16-49 pierwsze i drugie miejsce zajęły „M jak miłość” (1,87 mln widzów) oraz „Ranczo” (1,69 mln widzów). Na trzecim miejscu znalazł się nadawany w TVN w Wielką Sobotę „X Factor” (1,54 mln widzów).

W tym rankingu TVP2, TVP1 i TVN umieściły po trzy programy, a jedną pozycję zajęła transmisja Polsatu.

Najchętniej oglądaną stacją podczas tegorocznej Wielkanocy była Jedynka z udziałem na poziomie 14,63 proc. Stacja ta zanotowała spadek o 1,58 pkt. proc. względem ubiegłorocznych Świąt. Na drugiej pozycji znalazła się TVN (11,50 proc. udziału, spadek o 3,10 pkt. proc.), a trzecia była TVP2 (11,49 proc., - 2,28 pkt. proc.). Wszystkie duże stacje straciły, ale zyskały za to mniejsze kanały naziemne jak TVN7, TV4 czy TV Puls.

Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat pozycję lidera utrzymała TVN, której udział zmalał o 3,57 pkt. proc. do poziomu 13,37 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat (11,43 proc. udziału, spadek o 2,42 pkt. proc.), a dopiero trzecia była TVP1 (10,73 proc., - 2,96 pkt. proc.).

W tegoroczne Święta Wielkanocne Polacy oglądali telewizję średnio przez 5 godzin 14 minut i 34 sekundy, czyli o ponad 6 minut dłużej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online