Wielkanocna gra Wedla

Nową wersję wielkanocnej gry Wedla udostępniono w wersji na iPhone’y i w serwisie zlapjajka.pl. Tę witrynę wspiera również internetowa kampania reklamowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej wersji wielkanocnej gry Wedla użytkownicy mogą wcielić się w postać nastolatka lub nastolatki i łapać czekoladowe jajka. W aplikacji odświeżono layout i logo, zmodyfikowano część rankingową oraz dodano kolejne funkcjonalności. Gra – przygotowana przez agencję interaktywną MRM Worldwide – jest dostępna w wersji na telefony iPhone w serwisie App Store oraz w formie aplikacji przeglądarkowej na stronie zlapjajka.pl. Jednocześnie w internecie kończy się kampania serwisu zlapjajka.pl. Reklamy oparte na motywie jajka będą emitowane do 1 kwietnia na takich stronach internetowych, jak Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Wp.pl i Nasza-klasa.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja MRM Worldwide, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zed Digital.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji