Wielkanocna kampania Provident Polska

Provident Polska rozpoczyna intensywną kampanię reklamową w telewizji i prasie wspartą akcją marketingową w hipermarketach

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już 8 marca rusza ogólnopolska kampania reklamowa Provident Polska. Najnowszy spot reklamowy pokażą TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Jednocześnie reklamy Providenta ukażą się w blisko 200 tytułach prasowych. Kampanię mediową wspierać będą akcje marketingowe w hipermarketach "Tesco" i marketach "Leader Price" oraz mailing. Głównym celem kampanii jest bezpośrednie wsparcie sprzedaży pożyczek gotówkowych oferowanych przez Provident przed Świętami Wielkanocnymi.

Telewizyjna kampania reklamowa rozpocznie się 8 marca i potrwa 5 tygodni. W tym czasie spoty Providenta zostaną wyemitowane na antenach TVP1, TVP2, Polsatu i TVN. Na potrzeby najnowszej kampanii Providenta powstały dwa nowe filmy reklamowe. Spoty będą emitowane nie tylko w Polsce, ale też w innych zagranicznych oddziałach firmy (w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech).

"Zaplanowaliśmy bardzo intensywną kampanię. Aż 70% wykupionego przez nas czasu antenowego przypada na godziny 16.30 - 22.30, czyli pasmo najwyższej oglądalności - mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, Szef Działu Marketingu w Provident Polska. - Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów. Jak wiemy z przeprowadzonych badań rynkowych, około 3 wszystkich naszych klientów deklaruje, że przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy w marketach. Dlatego zdecydowaliśmy się także na niestandardowe formy dotarcia do klientów, np. nadruki na paragonach kasowych".

Dodatkowo od 15 marca do 4 kwietnia reklama Providenta znajdzie się w blisko 200 tytułach prasowych. Provident zagości też w "Krzyżówkach Panoramicznych".

Wsparciem dla podejmowanych przez Provident Polska działań będzie mailing skierowany do osób wytypowanych spośród obecnych 813 000 klientów firmy. Kolorowe listy przypomną klientom o ofercie Providenta.

Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja Lowe, a zakupem mediów Pan Media Western. Większość materiałów BTL przygotowała agencja Nader.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"