Nagrody wręczono w poniedziałek na Gali KTR w teatrze Roma. W jury kierowanym przez Michaela Conrada, twórca 10 stopniowej skali oceny prac kreatywnych, Dyrektor Berlin School of Creative Leadership, zasiadało 110 osób.
Najwięcej nagród zdobyły agencje:Saatchi&Saatchi – 9Leo Burnett – 8 ( w tym dla Arc – 3 nagrody)DDB Warszawa – 5 nagród ; JWT – 5 nagródPhotoby - 4McCann Erickson – 3, PZL – 3Tommorow – 2 ; TBWA – 2
Wyniki konkursu
- W kategorii Reklama Radiowa – 5 brązowych i 2 złote KTRyZłotem nagrodzono spot pt. "Lekcje" dla fundacji Wspólna Droga (Saatchi & Saatchi) oraz spot dla linii lotniczych Direct Fly "Bliżej siebie - Kraków" (agencja Tomorrow).Brąz: Tomorrow - "Bliżej siebie - Gdańsk" (Direct Fly)Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Dżungla" (Toyota Land Cruiser, Toyota Motor Poland)Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Szaman" (Toyota Land Cruiser, Toyota Motor Poland)Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Wilki" (Toyota Land Cruiser, Toyota Motor Poland)Brąz: DDB Warszawa - "Kotki dwa" (Viva)
- W kategorii Reklama Print – 8 brązowych, 4 srebrne i 2 złote KTRyNajwyżej oceniono reklamę szamponu Sunsilk pt. "But" (agencja JWT) oraz kampanie MPT (agencja McCann-Erickson).Złoto: JWT - "But" (Sunsilk, Unilever HPC)Złoto: McCann Erickson - "Zabłąkani - miś, pies, myszka" (Taxi, MPT)Srebro: Saatchi & Saatchi Poland - "Drzwi" (Keso, Freiberger)Srebro: Euro RSCG Warsaw - "Brud" (Kop, Reckitt Benckiser)Srebro: JWT - "Para" (Converse, AmerSport)Srebro: DDB Warszawa - "Panda", "Mumia", Indianin" (Fundacja Dzieci Niczyje)Brąz: Leo Burnett Warszawa - "Meteor", "Apples", "Reading", "Mrówkojad" (Ikea)Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Google Earth" (Ariel Color, Procter & Gamble Poland)Brąz: JWT - "Igła" (Sunsilk, Unilever HPC)Brąz: McCann Erickson - "Born for" (CroppTown)Brąz: JWT - "Tarocistka" (Converse, AmerSport)Brąz: DDB Warszawa - "Nóż i widelec" (McDonald's)Brąz: Leo Burnett Warszawa - "Łoś" (Fundacja Nasza Ziemia)Brąz: McCann Erickson - "Dam pracę" (Caritas Polska)
- W kategorii Reklama TV – 7 brązowych, 2 srebrne i 2 złote KTRyZłote statuetki zdobyły reklamówka Pampersów pt. "Tryskaj radością" (Saatchi & Saatchi) oraz reklamówka "Napad" Cyfry+ (Gruppa66 Ogilvy). Srebro: Leo Burnett Warszawa - "Koszykarz", "Mrówkojad", "Meteor" (Ikea)Srebro: PZL - "Łowy" (Piwo Żubr, Kompania Piwowarska)Brąz: G7 - "Wiklina - Rzeka", "Wiklina - Morze" (Heyah, PTC)Brąz: PZL - "Czasowstrzymywacz", "Małe ziemniaczki", "Śpiący jestem", "Deprecjacja", "Oblatywacz", "Nadałeś polotu" (Plus, Polkomtel)Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - seria "Komentatorzy" (Carlsberg Polska)Brąz: DDB Warszawa - "Bezdomni" (Caritas Polska)Brąz: TBWA - "Herbata" (Fundacja Hospicyjna)Brąz: TBWA - "Sweter" (Fundacja Hospicyjna)Brąz: McCann Erickson - "Trylogia gastryczna" (Ranigast, Polpharma)
- W kategorii Young Creatives przyznano wyjazd do Cannes dla 1 teamu w Print i 1 teamu w kategorii Cyber Print:Zwycięzca: TequilaPolska - Ewa Trzewikowska i Sabina SamulskaCyber:Zwycięzca: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - Rafał Górski, Adam Smerczyński, Konrad Grzegorzewicz
- W kategorii Nowe Media przyznano10 KTR-ów ; brąz - 3 ; srebro - 6 , złoto – 1 Złoto: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - "AIDS search engine protection" (Krajowe Centrum ds. AIDS)Srebro: K2 Internet - "Druga strona K2" (strona firmowa, K2 Internet)Srebro: Leo Burnett Warszawa - "Pomaganie wzmacnia" (Centrum Wolontariatu)Srebro: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - "Levi's Nitka" (Levi's Polska)Srebro: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - "Bravo - Wyklaszcz 1000!" (Fiat Auto Poland)Srebro: duet kreatywny drSensitive - seria prac "Baton", "Bieliźniarka", "Pan Roman", "Pizza" (Interia.pl)Srebro: Leo Burnett Warszawa - "Kartka świąteczna" (Genetix)Brąz: FFCreation - "Nadchodzi4.com" (Project4/Play)Brąz: Artegence - "2.0 dla nas" (strona WWW, Artegence)Brąz: K2 Internet - "Nokia L'Amour" (strona WWW, Nokia Poland)
- W kategorii Design przyznano - 1 srebrny KTR Srebro: White Cat Studio - "Futu Magazine" (Futu Group)
- W kategorii Active Advertising - 1 srebrny KTR Srebro: DDB Warszawa, TequilaPolska - "Flagi" (Tyskie, Kompania Piwowarska)
- W kategorii Warsztat Print – Foto przyznano 2 brązowe, oraz 2 srebrne i 1 złoty KTRyZłoto: Photoby – „Nissan Qashqai” (Nissan Qashqai)Srebro: Photoby – „Audi” (Audi TT)Srebro: Photoby – „Młoda para” (Converse)Brąz: Photoby – „Saab” (Saab)Brąz: Photo-Shop – „48% życia” („Exklusiv”)
- W kategorii Warsztat TV przyznano - 3 brązowe, 1 srebrny i 1 złoty KTR Złoto: Maciek Kowalczuk i Bartek Ignaciuk, ChukChuk (Gruppa66 Ogilvy) - reżyseria do filmu "Napad" (Cyfra+)Srebro: Jeremi Brodnicki (PZL) - scenografia do filmu "Wieża" (Piwo Dębowe Mocne, Kompania Piwowarska)Brąz: Victor Kino Gonzales (Gruppa66 Ogilvy) - zdjęcia do filmu "Napad" (Cyfra+)Brąz: Jacek Ogrodowczyk (Just) - scenografia do filmu "Żywiec - prosta historia" (Grupa Żywiec)Brąz: Magda Mikołajczyk (Hand Made) - montaż do filmu "Woda Arctic" (Arctic, Hoop)
- W kategorii 360 KTR nie przyznano nagrody
- Jury Dziennikarzy przyznało 2 nagrody oraz 1 wyróżnienie Print:G7 za reklamę Run Warsaw (Nike)Print i TV:Leo Burnett za kampanię dla IkeaWyróżnienie:TBWA za kampanię hospicyjną "Niektórzy nie mają się do kogo zwrócić" (print i TV, Fundacja Hospicyjna)
- Reklamodawcą Roku 2007 została: Polpharma za odważną, nowatorską w pomyśle i realizacji kampanię Ranigastu

W tym roku do konkursu napłynęły 524 zgłoszenia w 9 kategoriach: KTR 360 ; Reklama Print, Reklama TV/Radio; Active Advertising; Design; Warsztat TV i Warsztat Print oraz Nowe Media.











