Wielki sukces Saatchi&Saatchi i Leo Burnett

Rozdano nagrody w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Najwięcej nagród zdobyły agencje Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett Warszawa.

łk-Gazeta Wyborcza
łk-Gazeta Wyborcza
Udostępnij artykuł:

Nagrody wręczono w poniedziałek na Gali KTR w teatrze Roma. W jury kierowanym przez Michaela Conrada, twórca 10 stopniowej skali oceny prac kreatywnych, Dyrektor Berlin School of Creative Leadership, zasiadało 110 osób.

Najwięcej nagród zdobyły agencje:Saatchi&Saatchi – 9Leo Burnett – 8 ( w tym dla Arc – 3 nagrody)DDB Warszawa – 5 nagród ; JWT – 5 nagródPhotoby - 4McCann Erickson – 3, PZL – 3Tommorow – 2 ; TBWA – 2

Wyniki konkursu

  • W kategorii Reklama Radiowa – 5 brązowych i 2 złote KTRyZłotem nagrodzono spot pt. "Lekcje" dla fundacji Wspólna Droga (Saatchi & Saatchi) oraz spot dla linii lotniczych Direct Fly "Bliżej siebie - Kraków" (agencja Tomorrow).Brąz: Tomorrow - "Bliżej siebie - Gdańsk" (Direct Fly)Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Dżungla" (Toyota Land Cruiser, Toyota Motor Poland)Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Szaman" (Toyota Land Cruiser, Toyota Motor Poland)Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Wilki" (Toyota Land Cruiser, Toyota Motor Poland)Brąz: DDB Warszawa - "Kotki dwa" (Viva)
  • W kategorii Reklama Print – 8 brązowych, 4 srebrne i 2 złote KTRyNajwyżej oceniono reklamę szamponu Sunsilk pt. "But" (agencja JWT) oraz kampanie MPT (agencja McCann-Erickson).Złoto: JWT - "But" (Sunsilk, Unilever HPC)Złoto: McCann Erickson - "Zabłąkani - miś, pies, myszka" (Taxi, MPT)Srebro: Saatchi & Saatchi Poland - "Drzwi" (Keso, Freiberger)Srebro: Euro RSCG Warsaw - "Brud" (Kop, Reckitt Benckiser)Srebro: JWT - "Para" (Converse, AmerSport)Srebro: DDB Warszawa - "Panda", "Mumia", Indianin" (Fundacja Dzieci Niczyje)Brąz: Leo Burnett Warszawa - "Meteor", "Apples", "Reading", "Mrówkojad" (Ikea)Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Google Earth" (Ariel Color, Procter & Gamble Poland)Brąz: JWT - "Igła" (Sunsilk, Unilever HPC)Brąz: McCann Erickson - "Born for" (CroppTown)Brąz: JWT - "Tarocistka" (Converse, AmerSport)Brąz: DDB Warszawa - "Nóż i widelec" (McDonald's)Brąz: Leo Burnett Warszawa - "Łoś" (Fundacja Nasza Ziemia)Brąz: McCann Erickson - "Dam pracę" (Caritas Polska)
  • W kategorii Reklama TV – 7 brązowych, 2 srebrne i 2 złote KTRyZłote statuetki zdobyły reklamówka Pampersów pt. "Tryskaj radością" (Saatchi & Saatchi) oraz reklamówka "Napad" Cyfry+ (Gruppa66 Ogilvy). Srebro: Leo Burnett Warszawa - "Koszykarz", "Mrówkojad", "Meteor" (Ikea)Srebro: PZL - "Łowy" (Piwo Żubr, Kompania Piwowarska)Brąz: G7 - "Wiklina - Rzeka", "Wiklina - Morze" (Heyah, PTC)Brąz: PZL - "Czasowstrzymywacz", "Małe ziemniaczki", "Śpiący jestem", "Deprecjacja", "Oblatywacz", "Nadałeś polotu" (Plus, Polkomtel)Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - seria "Komentatorzy" (Carlsberg Polska)Brąz: DDB Warszawa - "Bezdomni" (Caritas Polska)Brąz: TBWA - "Herbata" (Fundacja Hospicyjna)Brąz: TBWA - "Sweter" (Fundacja Hospicyjna)Brąz: McCann Erickson - "Trylogia gastryczna" (Ranigast, Polpharma)
  • W kategorii Young Creatives przyznano wyjazd do Cannes dla 1 teamu w Print i 1 teamu w kategorii Cyber Print:Zwycięzca: TequilaPolska - Ewa Trzewikowska i Sabina SamulskaCyber:Zwycięzca: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - Rafał Górski, Adam Smerczyński, Konrad Grzegorzewicz
  • W kategorii Nowe Media przyznano10 KTR-ów ; brąz - 3 ; srebro - 6 , złoto – 1 Złoto: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - "AIDS search engine protection" (Krajowe Centrum ds. AIDS)Srebro: K2 Internet - "Druga strona K2" (strona firmowa, K2 Internet)Srebro: Leo Burnett Warszawa - "Pomaganie wzmacnia" (Centrum Wolontariatu)Srebro: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - "Levi's Nitka" (Levi's Polska)Srebro: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - "Bravo - Wyklaszcz 1000!" (Fiat Auto Poland)Srebro: duet kreatywny drSensitive - seria prac "Baton", "Bieliźniarka", "Pan Roman", "Pizza" (Interia.pl)Srebro: Leo Burnett Warszawa - "Kartka świąteczna" (Genetix)Brąz: FFCreation - "Nadchodzi4.com" (Project4/Play)Brąz: Artegence - "2.0 dla nas" (strona WWW, Artegence)Brąz: K2 Internet - "Nokia L'Amour" (strona WWW, Nokia Poland)
  • W kategorii Design przyznano - 1 srebrny KTR Srebro: White Cat Studio - "Futu Magazine" (Futu Group)
  • W kategorii Active Advertising - 1 srebrny KTR Srebro: DDB Warszawa, TequilaPolska - "Flagi" (Tyskie, Kompania Piwowarska)
  • W kategorii Warsztat Print – Foto przyznano 2 brązowe, oraz 2 srebrne i 1 złoty KTRyZłoto: Photoby – „Nissan Qashqai” (Nissan Qashqai)Srebro: Photoby – „Audi” (Audi TT)Srebro: Photoby – „Młoda para” (Converse)Brąz: Photoby – „Saab” (Saab)Brąz: Photo-Shop – „48% życia” („Exklusiv”)
  • W kategorii Warsztat TV przyznano - 3 brązowe, 1 srebrny i 1 złoty KTR Złoto: Maciek Kowalczuk i Bartek Ignaciuk, ChukChuk (Gruppa66 Ogilvy) - reżyseria do filmu "Napad" (Cyfra+)Srebro: Jeremi Brodnicki (PZL) - scenografia do filmu "Wieża" (Piwo Dębowe Mocne, Kompania Piwowarska)Brąz: Victor Kino Gonzales (Gruppa66 Ogilvy) - zdjęcia do filmu "Napad" (Cyfra+)Brąz: Jacek Ogrodowczyk (Just) - scenografia do filmu "Żywiec - prosta historia" (Grupa Żywiec)Brąz: Magda Mikołajczyk (Hand Made) - montaż do filmu "Woda Arctic" (Arctic, Hoop)
  • W kategorii 360 KTR nie przyznano nagrody
  • Jury Dziennikarzy przyznało 2 nagrody oraz 1 wyróżnienie Print:G7 za reklamę Run Warsaw (Nike)Print i TV:Leo Burnett za kampanię dla IkeaWyróżnienie:TBWA za kampanię hospicyjną "Niektórzy nie mają się do kogo zwrócić" (print i TV, Fundacja Hospicyjna)
  • Reklamodawcą Roku 2007 została: Polpharma za odważną, nowatorską w pomyśle i realizacji kampanię Ranigastu

W tym roku do konkursu napłynęły 524 zgłoszenia w 9 kategoriach: KTR 360 ; Reklama Print, Reklama TV/Radio; Active Advertising; Design; Warsztat TV i Warsztat Print oraz Nowe Media.

łk-Gazeta Wyborcza
Autor artykułu:
łk-Gazeta Wyborcza
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"