Obecnie „Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy o godz. 21.00, począwszy od 5 września br. (widowisko emitowane jest przemiennie z m.in. meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia quizów do 21 listopada br. wyniosła 757 tys. osób, co przełożyło się na 5,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,10 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/teatr-telewizji-tvp1-wyniki-ogladalnosci-365-tys-widzow,7171217422657665a ##
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz „100 lat Niepodległości”, pokazany 14 listopada br. Zgromadził on przed telewizorami 899 tys. oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiąga 21,40 proc. udziału. Drugi jest TVN („Milionerzy” i „Ameryka Express”; 12,40 proc.), a Polsat - TVN (gł. „All Together Now” i filmy fabularne; 7,39 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/teatr-telewizji-sezon-2018-2019-spektakle-chopin-popieluszko,7171240327603841a ##
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada zdecydowanie najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.












