Wieloletni szef wideo w Havas Media rusza z własnym projektem mediowym

Sergiusz Geller, do niedawna szef wideo, który po ponad 20 latach odszedł z Havas Media, rusza z własnym projektem. Uruchomił firmę doradztwa mediowego InsidePulse.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wieloletni szef wideo w Havas Media rusza z własnym projektem mediowym

Firma ruszyła 1 sierpnia. - Bliżej mi do określenia „butik mediowy”. Naszym celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań i wiedzy, które podniosą efektywność działań w mediach, przy zachowaniu dwóch podstawowych wartości: 100 proc. transparentności i maksymalizacji efektów płynących z inwestycji w media - zaznacza Sergiusz Geller.

Dodaje, że choć na rynku funkcjonuje kilka podmiotów zajmujących się weryfikacją warunków zakupu mediów, czy wsparciem na etapie wyboru domu mediowego, to widzi ogromną lukę w usługach na wszystkich etapach, które dzieją się na co dzień we współpracy z partnerami mediowymi i bezpośrednio mediami. 

- To kluczowy etap dla optymalizacji mediów i efektywności wydatkowania budżetu, a mam wrażenie, że reklamodawcy często o tym zapominają. Naszym celem jest zapewnienie 100% wsparcia w tym zakresie, aby każda wydana „złotówka” faktycznie pracowała na rzecz ich produktu i marki. Chciałbym, aby InsidePulse było postrzegane jako wewnętrzny dział mediowy, świadczący dla klientów bardzo szeroki zakres usług w zakresie transparentnych i efektywnych mediów - podkreśla.

Skracanie procesu zakupowego

InsidePulse będzie skupiać się na kilku kluczowych obszarach: wsparciu w wyborze optymalnej struktury zakupu mediów oraz wyboru partnerów mediowych; pomocy w budowie efektywnych procesów współpracy z partnerami mediowymi oraz w ramach wewnętrznych zespołów mediowych; doradztwie „day by day” w zakresie optymalizacji procesów zakupu i planowania mediów; tworzeniu strategii działań w mediach offline i online oraz wsparciu w procesach negocjacji z dostawcami.

- Co jednak równie istotne chcemy budować procesy, które nie tylko dadzą reklamodawcom dostęp do możliwie najbardziej efektywnych działań, ale będę oferowały możliwość skracania procesu zakupowego, przy zachowaniu dostępu do eksperckiej wiedzy - zaznacza Sergiusz Geller. 

Na obecnym etapie startu InsidePulse Sergiusz Geller nie ma jeszcze zespołu. Zapowiada, że docelowo, w zależności od potrzeb klientów i projektów, będzie wspierał się wybranymi specjalistami z rynku, jeśli zajdzie taka potrzeba. - Chodzi też o zapewnienie klientom dostępu do wysokiej jakości usługi specjalistów, przy minimalizacji kosztów obsługi.  Natomiast wraz ze wzrostem skali działalności, zapewne będę chciał rozszerzać strukturę - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller.

Kim jest Sergiusz Geller?

Sergiusz Geller był związany z siecią Havas od 2005 roku. Zaczynał jako media manager w agencji MPG, która od 2013 po fuzji z Media Contacts tworzy Havas Media. Od 2015 roku był video directorem, a od 2021 roku head of video. Był odpowiedzialny za przygotowywanie strategii wideo i ich wdrażanie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele