Agora informuje, że obecnie trwają prace nad znacznie bogatszą niż dotychczas ofertą treści wideo w serwisie Wyborcza.pl. Od września na stronie będzie obowiązywał stała ramówka treści wideo, swoje autorskie programy będą prowadzić czołowi publicyści „GW”: Dominika Wielowieyska, Wojciech Maziarski, Roman Imielski, Bartosz Wieliński i Agnieszka Kublik, a także Zuzanna Ziomecka (do ponad dwóch lat szefowa serwisu Wysokieobcasy.pl) oraz Justyna Dobrosz-Oracz (od kwietnia br. reporterka Wyborcza.pl przygotowująca materiały wideo).
Dział wideo „Gazety Wyborczej” będzie też dalej realizował projekty specjalne na zamówienie lub przy współudziale reklamodawców. Do tej pory we współpracy z reklamodawcami powstał m.in. interaktywny reportaż „Puls maratończyka” (razem z PZU) i projekt „Objazdowe Muzeum Historii Polski”, natomiast Zuzanna Ziomecka przeprowadziła cykl wywiadów wideo promujących Costa Coffee na zasadzie lokowania produktu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/po-470-tys-odtworzen-na-zywo-programu-tomasza-lisa-dziejesienazywo-z-300-tys ##
Działem wideo „Gazety Wyborczej” od początku sierpnia będzie kierowała Joanna Parczyńska, która poprzednio przez dwa lata pracowała w Polska Press Grupie jako dyrektor zarządzająca pionu produktów bezpłatnych (m.in. nadzorowała rebranding gazety „Nasze Miasto” oraz integrację serwisów Naszemiasto.pl). W latach 2012-2013 była country managerem Gemius Polska, a wcześniej pracowała już w Agorze: początkowo w dziale sprzedaży „Gazety Wyborczej”, potem była wydawcą dziennika „Metro” (obecnie „Metrocafe.pl”), pracując przy jego wejściu na rynek, oraz zarządzała pionem prasy bezpłatnej wydawnictwa. Od jesieni ub.r. Parczyńska zasiada w Europejskiej Radzie Dyrektorów INMA.
Przez ostatnie trzy lata zespołem wideo serwisu „GW” kierował Maciej Piwowarczuk, odpowiadał m.in. za strategię rozwoju oraz stworzenie zespołu dziennikarzy. Obecnie będzie współpracował z działem, jednocześnie będzie prowadził samodzielnie projekty biznesowe i pracował nad nową książką.

Od kwietnia cztery programy publicystyczne na żywo (pod markami „Rzecz o…” i „Prosto z parkietu”) są emitowane w dni powszednie w serwisach „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. Marcin Kowalczyk, group head of digital w Gremi Business Communication, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiedział, że będą one nadawane przez całe wakacje, trwają też prace nad nowymi cyklami wideo.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. wszystkie strony Grupy Gazeta.pl (Agora) zanotowały 15,76 mln realnych użytkowników i 1,05 mld odsłon. Wyborcza.pl zajmuje drugie miejsce, po Fakt24.pl, wśród najpopularniejszych stron dzienników prasowych, serwis miesięcznie odwiedza ok. 4 mln internautów (ostatni raz wyniki odwiedzalności stron gazet publikowaliśmy jesienią ub.r.).











