Wielowymiarowy świat tematów w kampanii Interii (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Interii prezentująca różnorodność treści dostępnych na tym portalu. Akcję, której początek nawiązuje do piątkowego meczu piłkarskiego Niemcy - Polska, dział marketingu Interii przygotował wspólnie z agencjami Eternal Monkeys i RS media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wielowymiarowy świat tematów w kampanii Interii (wideo)

- Tegoroczna kampania tematyczna podkreśla cechy Interii, nowoczesnego medium, które aktywnie wpływa na kształtowanie opinii publicznej. Przygotowana linia kreatywna utrwala wartości portalu, zredefiniowane podczas ubiegłorocznego rebrandingu: to właśnie obiektywizm, różnorodność podejmowanej tematyki i aktywne śledzenie najważniejszych bieżących wydarzeń najmocniej akcentujemy w spotach i kreacjach prasowych - opisuje Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Grupie Interia.pl.

Poprzednia duża akcja reklamowa portalu była prowadzona jesienią ub.r. pod hasłem „Ciekawi od zawsze”, niedługo po tym jak portal zmienił logo i stronę główną.

Obecna akcja zaczyna się od aktywności dotyczących meczu piłkarskiego Niemcy - Polska: nawiązuje do niego emitowane w piątek spoty telewizyjne i radiowe, ponadto organizowany jest konkurs we współpracy z Telepizza.pl, w którym można wygrać bony na pizzę.

grafika

Cała kampania oprócz telewizji (m.in. w Polsacie i Polsacie Sport, Kino Polska, Kuchnia+, Domo+ i Eska tv) i radia (RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Eska Rock) będzie prowadzona w prasie („Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu”, wybrane tytuły Wydawnictwa Bauer) oraz kinach (sieci Cinema City i Multikino).

Akcja przygotowana została przez dział marketingu Interii oraz agencję Eternal Monkeys oraz RS media.

W lipcu br. wszystkie strony Grupy Interia.pl zanotowały 14,38 mln użytkowników i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 9,89 mln użytkowników i 880,8 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele