Wiem, że... kupuję najtaniej!

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa E.Leclerc od 20 lat w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

19 maja br. oficjalnie startuje kampania reklamowa sieci handlowej E.Leclerc, która dotyczy 20 rocznicy powstania E.Leclerc w Polsce. Oprócz ogólnopolskiej operacji BIG BANG, dzięki której spadają ceny produktów dostępnych w sklepach w całej Polsce i wielkiej Loterii Urodzinowej powstały spoty reklamowe z nowymi bohaterami sieci sklepów E.Leclerc.

E.Leclerc wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które w bezpośredni sposób nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, zakładającej sprzedaż produktów po jak najniższych możliwych cenach. Bohaterowie kampanii reklamowej przedstawiają klientów, którzy nie tylko są zadowoleni z obsługi sklepów E.Leclerc, ale także znają markę od początku jej istnienia w Polsce. Bohaterowi wiedzą, że markety E.Leclerc to niezależne przedsiębiorstwa, które inwestują i płacą podatki w Polsce. Wiedzą, że produkty są zdrowe i lokalne.

Taki sposób komunikacji ma być wyjściem naprzeciw potrzebom klientów. Minimalistyczna forma spotów to celowa próba ukazania „normalnego” klienta sklepu E.Leclerc. Rodzina, młodzież, kobieta w ciąży i inni którzy codziennie zaglądają do super i hipermarketów E.Leclerc.

Spoty reklamowe pojawiają się w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook i YouTube, oraz jak nigdy dotąd – w telewizji. Dodatkowym kanałem komunikacyjnym akcji stanowi prasa, firmowe gazetki, a także materiały promocyjne umieszczone w sklepach. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska. Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja reklamowa Vena Art, reklamy prasowej - EM&A natomiast za kampanie reklamową w mediach społecznościowych odpowiada agencja reklamowa Social Art.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą