Wiewiórki znów reklamują konto z premią w Banku BGŻ (wideo)

Rozpoczął się kolejny etap kampanii konta z premią oferowanego przez Bank BGŻ. Akcję przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Initiative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Główną rolę w reklamie konta z premią w Banku BGŻ odgrywają animowane wiewiórki. Zabawny przekaz informuje, że posiadacz takiego konta nie płaci za jego prowadzenie, przelewy krajowe i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce, a do tego może otrzymać w ciągu roku 600 zł premii. Kampania przekonuje, że to najlepsze konto osobiste. To druga odsłona akcji prowadzonej od marca. W pierwszej reklamie również wystąpiły wiewiórki (obejrzyj ją). Obecny etap kampanii - zaplanowany do końca czerwca - oprócz telewizji (kanały ogólnopolskie) obejmuje radio, prasę, internet oraz oddziały Banku BGŻ (plakaty, ulotki i plansze do bankomatów). Kreację reklam przygotowała agencja Grandes Kochonos, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu