Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław ambasadorami marki Plusssz

Marka Plusssz (Polski Lek/ Grupa Maspex) nawiązała współpracę z polskimi sportowcami: siatkarzem Wilfredo Leonem oraz uprawiającą wspinaczkę sportową Aleksandrą Mirosław.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław ambasadorami marki Plusssz

Marka Plusssz chce promować aktywność fizyczną wśród Polaków i wspierać ich sportowe cele. Partnerstwo z Ambasadorami wpisuje się w cykl kampanii taktycznych marki, którym przyświeca ta myśl.

Wilfredo Leon to polski siatkarz kubańskiego pochodzenia. Od czterech lat w narodowej reprezentacji naszego kraju, z którą zdobył w zeszłym roku złoto w Mistrzostwach Europy i został wybrany MVP turnieju. 

Aleksandra Mirosław to polska zawodniczka uprawiająca wspinaczkę sportową na czas. Zachwyca świat sportu swoimi wynikami. W 2021 roku zajęła 4. Miejsce we wspinaczce sportowej podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio wygrywając konkurencję wspinaczki na czas ustanawiając rekord świata po raz pierwszy w karierze z czasem 6,84s. 

- Zarówno Wilfredo Leon, jak i Ola Mirosław są uosobieniem wartości, z którymi utożsamiamy się jako marka Plusssz. Wytrwałość, nieustępliwość, siła mentalna i pasja Oli i Wilfredo są inspiracją dla innych. Tak samo my chcemy inspirować Polaków do aktywności fizycznej i ich w tym wspierać – mówi Katarzyna Sikorska, dyrektor marketingu Polski Lek.

Współpraca z ambasadorami obejmuje wykorzystanie wizerunku na wielu polach eksploatacji (TV, OOH, POS), ale również aktywny ich udział w kampanii przez publikacje sponsorowane w ramach ich kanałów social media. W ramach aktywności zaplanowane są działania angażujące konsumentów, takie jak konkursy konsumenckie oraz szeroko pojęte działania Branded Content. Współpraca ze sportowcami została zawarta za pośrednictwem Sportfive Poland. 
Plusssz w ramach działań contentowych chce motywować i inspirować odbiorców do stawiania sobie wyzwań oraz do pokonywania własnych słabości. 

Za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii z udziałem Wilfredo Leona i Aleksandry Mirosław odpowiadają agencje należące do Publicis Groupe: Starcom (agencja omnichannelowa), LiquidThread (agencja digitalowo-contentowa), przy ścisłej współpracy z zespołem marketingu Polski Lek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech