Williams w miejsce Madonny

Robbie Williams wystąpi w jesiennej kampanii reklamowej Radia Zet.

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z nieoficjalnych informacji umowa z artystą została już podpisana. Szczegóły kampanii nie są jednak znane.

Przypomnijmy, że 13 września 2004 roku ruszyła roczna kampania reklamowa Radia Zet z inną gwiazdą muzyki pop - Madonną, która kosztowała nadawcę ponad 10 mln USD.

Kampania, której towarzyszyło wiele szumu, rozczarowała wszystkich. Wykorzystano w niej tylko archiwalne klipy Madonny "doklejając" do nich nagrane sekwencje ze Zbigniewem Zamachowskim.

Kampania nie przyniosła też spodziewanego wzrostu słuchalności Radia Zet, które w dalszym ciągu sporo traci do lidera rynku radia RMF FM.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii