Wioletta Wabnic-Rydz za Katarzynę Głowacką na czele marketingu w Oceanic

Wioletta Wabnic-Rydz objęła stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w firmie kosmetycznej Oceanic, do której należą takie marki jak AA, AA Wings of Color, Long4Lashes, Oillan, Aquaselin. Zastąpiła w tej funkcji Katarzynę Głowacką.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wioletta Wabnic-Rydz jako dyrektor marketingu i komunikacji odpowiada za globalną strategię marketingową i komunikacyjną marek, będących w portfolio firmy. Do jej obowiązków należy też kształtowanie wizerunku firmy zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach eksportowych.

Z firmą Oceanic związana jest od lipca ub.r. Dotychczas pracowała jako kierownik ds. nowych mediów i handlu internetowego. Przygotowywała strategię komunikacji marek w obszarze online oraz była odpowiedzialna za rozwój działań e-commerceTeraz zastąpiła Katarzynę Głowacką, która od jesieni 2013 roku była dyrektorką marketingu w Oceanic. Jej dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

Wioletta Wabnic-Rydz przed dołączeniem do Oceanic pracowała w Grupie Wirtualna Polska. Związana z nią była blisko sześć lat. Pełniła tam m.in. funkcję senior account managera i partnership leadera.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa