Wiosenna kampania ECCO Shoes Poland

1 marca ruszyła kampania reklamowa ECCO Shoes Poland.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Główne media, które zostaną wykorzystane w procesie budowania świadomości marki i promocji najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji ECCO to prasa, outdoor, internet oraz ambient media.

Reklamy prasowe pojawią się w tytułach modowych typu Twój Styl, Gala, Viva, ELLE, męskich - Playboy, CKM oraz opiniotwórczych takich jak Wprost, Polityka, Newsweek i Przekrój. W ramach wsparcia kolekcji dziecięcej ECCO zaistnieje również w magazynie dla mam Mamo to Ja. Kampania outdoor obejmie emisję reklamy na nośnikach wielkoformatowych typu 12x4, 12,3, 14x4 oraz megaboard na wiosnę – lato. Kampania outdoor będzie przebiegać w sześciu głównych miastach tj. Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Katowice, Kraków, Wrocław.

W kampanii są wspierane modele z kolekcji codziennej, klasycznej i sportowej.

Nowością będzie niestandardowe wsparcie kolekcji sportowej poprzez ambient media i internet. Kampania rozpocznie się pod koniec kwietnia. Równocześnie wystartowała strona internetowa www.ecco.com.pl w nowej szacie graficznej, na której można zapoznać się z bieżącą kolekcją ECCO, informacjami o firmie oraz aktualnymi promocjami.

Planowanie i zakup mediów – Initiative Media.

Kreacja – kreacja globalna adoptowana przez dział marketingu ECCO Shoes Poland.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"