Wiosenna kampania Michelin

Agencja TBWAWarszawa przygotowała adaptację wiosennej kampanii opon Michelin.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

TBWAWarszawa zaadoptowała spot telewizyjny, layout prasowy, adwertorial oraz spot radiowy. W nowej kampanii, w wyniku zmiany strategii komunikacyjnej, pojawia się po raz pierwszy charakterystyczny Ludzik Michelin. Kampania reklamowa pt: ”Lepsza Mobilność” zaprezentuje korzyści, jakie opony i usługi Michelin przynoszą zarówno zmotoryzowanym, jaki i całemu społeczeństwu.

Kampania rozpocznie się ogłoszeniami w prasie motoryzacyjnej oraz w dodatkach motoryzacyjnych do gazet codziennych.

 Od marca kampania obecna będzie także w telewizji. Kampania potrwa do końca kwietnia br. Spot radiowy zostanie także wykorzystany w lokalnych kampaniach Partnerów handlowych Michelin Polska S.A. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

TBWAWarszawa jest również odpowiedzialna za przygotowanie adaptacji nowej kampanii Michelin w Estonii, Litwie oraz Łotwie.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów