Wiosenna oferta TVN Media dla klientów w formie wideo, rabaty okresowe na maj

Biuro reklamy TVN Media udostępnia reklamodawcom swoją wiosenną ofertę reklamową w formie wideo. Wprowadzono też tzw. dodatkowe rabaty okresowe dla emisji reklam realizowanych w maju br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

TVN Media, w związku z epidemią koronawirusa, od połowy marca br. pracuje zdalnie. Bezpośrednie spotkania z klientami i partnerami biznesowymi zastąpiono wideokonferencjami. Teraz dodatkowo zaproponowano klientom prezentację wiosennej oferty reklamowej w formie wideo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ceny-reklam-w-tvn-duzo-taniej-najdrozszy-uwaga-koronawirus,7170730848446081a ##

- Rozprzestrzenianie się wirusa w Polsce przypadło na moment, w którym prowadziliśmy bardzo intensywne działania,  odbywając spotkania promujące wiosenną ofertę TVN Media. Naturalnym była dla nas zmiana formuły na taką, która pomimo pracy zdalnej umożliwi naszym klientom i partnerom dostęp do materiałów i poznanie produktów oraz najnowszych rozwiązań komunikacyjnych, jakie oferujemy. Jest to szczególnie ważne w obecnym, niełatwym dla marketerów czasie. Dlatego podjęliśmy decyzję o nagraniu prezentacji TVN Media i udostępnieniu jej streamu wszystkim naszym klientom - mówi Marcin Idzik, dyrektor sprzedaży biura reklamy TVN Media.

W filmie przedstawiono strategię uwzględniającą zmieniające się potrzeby reklamodawców i nowe sposoby konsumpcji treści. Zawiera on również część poświęconą ofercie produktowo-kontentowej TVN Discovery Polska oraz grup partnerskich Premium TV i Premium Digital, jak również nagranie dotyczące dostępnych rozwiązań kontentowych.

- Przenosimy w tych trudnych czasach do świata cyfrowego całe nasze „normalne" życie. W praktyce każdy jego obszar.  Tak prywatny jak i zawodowy. Każdy z nas ma z pewnością wcześniejsze doświadczenia z home office, ale niewiele osób przed pandemią pracowało z domów na pełen etat. Kluczową sprawą oprócz technologii stała się więc możliwość bezproblemowego kontaktu z kluczowymi partnerami. Kontaktu opartego o dyspozycyjność ludzi i bieżącego dostępu do ofert handlowych. TVN Media przyzwyczaił nas już do pionierskiego podejścia do wielu zagadnień. Nie dziwi nas więc to, że również w czasach COVID-19 możemy liczyć na pełen profesjonalizm ze strony biura reklamy. Przykładem jest m.in. sposób przedstawienia strategiczno-produktowej oferty współpracy. Zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej nie mamy żadnych zastrzeżeń, a poziom spersonalizowania oferty pozwala nam bez wielu wątpliwości rekomendować propozycje naszym Klientom. Także od strony czysto ludzkiej, dostępność w przypadku dodatkowych pytań nie budzi naszych zastrzeżeń - mówi Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.

Okresowe rabaty zachętą do zakupu emisji

Biuro Reklamy TVN Media przewiduje kontynuację tej formy komunikacji z rynkiem. Jest w trakcie przygotowywania kolejnych materiałów, które zostaną udostępnione klientom poprzez platformę on-line w formie streamów, nagrań dotyczących planów programowych oraz case studies w formie video.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/piotr-tyborowicz-obecna-sytuacja-wymusza-korekte-planow-programowych-tvn-przypuszczamy-ze-obroty-beda-nizsze,7170730813397121a ##

Dodatkowo TVN Media wprowadziło też tzw. rabaty okresowe dla emisji realizowanych w maju br. W segmencie TVN to rabat w wysokości do 10 proc. oraz w segmencie Premium TV w wysokości do 15 proc..

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online