Wirtualna Polska goni Onet

WP wprowadza usługi społecznościowe oraz zamierza wykorzystywać synergię w oparciu o grupę TP/France Telecom - zapowiada D. Herburt-Heybowicz, członek zarządu Wirtualnej Polski.

Robert Patoleta
Robert Patoleta
Udostępnij artykuł:

Wirtualna Polska zanotowała w ostatnim czasie znaczny wzrost użytkowników i reklam. W kwietniu br. polski rynek internetowy liczył ok. 12,5 mln użytkowników, z tego 8,4 mln odwiedziło WP (dla porównania: Onet - 9,4 mln, Interię - 6,7 mln). Dzięki temu WP osiągnęła 67% udziałów w rynku (Onet - 76%, Interia - 54%).

WP zamknęła pierwszy kwartał 2006 r. zyskiem netto w wysokości 1,3 mln PLN. W rynku reklamowym w roku 2005 uzyskała wzrost o 5% w stosunku do roku 2004. - Pierwszy raz w historii spółki mamy tak dobre wyniki finansowe, a co najważniejsze z miesiąca na miesiąc ulegają one dalszej poprawie – mówi w rozmowie z wortalem Wirtualnemedia.pl Dominika Herburt-Heybowicz, członek zarządu Wirtualnej Polski.

- Staramy się wykorzystywać potencjał grupy Telekomunikacja Polska i France Telecom - zapewnia szefowa WP.

Wirtualna Polska prowadzi również intensywne prace nad serwisami społecznościowymi, tzw. user generated content. Szczególną uwagę zwraca na jeden z najważniejszych internetowych trendów - blogi.

Największym powodzeniem spośród serwisów WP cieszą się: Poczta, Wiadomości, Sport, Rozrywka, sklep z plikami mp3 oraz czat i blogi.

Portal tworzy także własne serwisy tematyczne i okolicznościowe, takie jak Kobieta czy Mundial. Współpracuje z innymi mediami - Telewizją Polsat (serwisy informacyjno-polityczne: "Wydarzenia", "Co z tą Polską" oraz rozrywkowe: "ShowTime", "Chcę być piękna", "TopTrendy"), TV Biznes, Radiem Zet i Polskapresse.

Zapraszamy na rozmowę z Dominiką Herburt-Heybowicz, m.in. o przyczynach "odrodzenia" Wirtualnej Polski oraz sposobach na dogonienie Onetu - więcej.

Robert Patoleta
Autor artykułu:
Robert Patoleta
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą