Wirtualna Polska nago

W poniedziałek ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski realizowana pod hasłem 'Ściągniesz z nas wszystko'.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania jest oparta na koncepcji, że Wirtualna Polska to portal, w którym użytkownicy znaleźć mogą wszystkie potrzebne mi informacje. Kreacja przedstawia rozebraną ekipę pracowników WP, którzy przykrywają się czerwonym banerem z hasłem "Ściągniesz z nas wszystko". Scena ta ma symbolizować, że Wirtualna Polska to portal, z którego "ściągnę wszystko": od informacji z kraju i ze świata począwszy, poprzez multimedia i rozrywkę, a na poczcie skończywszy.

  

Akcja kierowana jest do młodych ludzi w ośmiu największych miastach w Polsce (m.in. Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków i Katowice).

W kampanii wykorzystywane są takie media jak: kino (45-sekundowy spot m. in. w kinach sieci Cinema City, Kinoplex, Silverscreen), outdoor (mix nośników typu premium, m.in.: citylighty, frontlighty, cityscrolle, backlighty oraz fullbacki - branding autobusów w Warszawie i w Gdańsku), a także radio (emisja 15-sekundowego spotu m.in. w Radiu Zet, RMF FM, Radiostacji, Złotych Przebojach, Radiu PIN oraz Radiu Wawa. Dodatkowo kampania wsparta będzie działaniami w prasie (reklamy m.in. w tygodnikach opinii) oraz w Internecie (silna kampania autopromocyjna na portalu).

- Po raz pierwszy na taką skalę wykorzystujemy w kampanii wizerunkowej WP kino oraz outdoor - mówi Joanna Pawlak, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Wirtualnej Polsce - Postawiliśmy jednak na te dwa media przede wszystkim ze względu na fakt, że docierają one - lepiej niż inne - do młodych ludzi, którzy są naszą główną grupą docelową. Dodatkowo, wybór nośników outdoorowych wyłącznie typu premium pomoże zbudować nam zasięg w największych miejskich aglomeracjach - dodaje Pawlak.

  

Kreację reklam outdoorowych i prasowych przygotowała agencja Testardo Red Cell. Reżyserem i scenarzystą spotu kinowego jest Jerzy Orłowski, a wyprodukowała go firma Odeon Rybarczyk Productions. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był Zespół Komunikacji Wirtualnej Polski.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"