Wirtualna Polska największą grupą medialną w polskim internecie

Wirtualna Polska wyprzedziła Onet. Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI w kwietniu 2018 roku wszystkie serwisy Grupy WP odwiedziło 20,9 mln realnych użytkowników, którzy spędzili w nich 124 mln godzin, wykonując 2,8 mld odsłon. Średni czas na użytkownika wyniósł aż 5 godzin i 56 minut.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:

Takimi wynikami miesięcznymi na polskim rynku nie może pochwalić się żadna z internetowych grup medialnych. W porównaniu do kwietnia 2017 roku Grupa WP zyskała ponad 180  tys. realnych użytkowników, podczas gdy Grupa Onet-RAS Polska straciła ponad 470 tys.

- Pierwsze miejsce serwisów WP to duże wyróżnienie i dowód zaufania użytkowników. Wyniki badań pokazują, że przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. Dlatego nadal będziemy dostarczać Polakom interesujące, unikatowe treści i pozostaniemy partnerem  w podejmowaniu codziennych decyzji - mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

grafika

Grupa WP jest również liderem średnich wyników dziennych, które stanowią cenne źródło wiedzy przy planowaniu krótkoterminowych kampanii. W kwietniu 2018 roku jej serwisy dziennie odwiedzało prawie 6,4 mln realnych użytkowników. Średni dzienny czas na użytkownika wyniósł 38 min i ponownie jest to najlepszy wynik wśród grup medialnych.

- Jesteśmy największą grupą medialną i to nie w jednym, ale aż w pięciu parametrach. Mamy najwięcej użytkowników, odsłon, największy zasięg, także najbardziej angażujemy pod względem czasu i czasu na użytkownika. Za te wyniki, osiągnięte na szalenie konkurencyjnym rynku, chcę bardzo podziękować setkom osób, które każdego dnia pracują dla Wirtualnej Polski. Niewielka różnica między nami, a konkurencją tylko mobilizuje do dalszej pracy - mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

grafika

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Pod względem liczby realnych użytkowników Grupa WP jest także liderem aż 11 kategorii tematycznych w badaniu Gemius/PBI. Są to m.in. Biznes, finanse, prawo; Zdrowie i medycyna; Styl życia i Serwisy kobiecie. Należą do nich m.in. serwisy Money.pl, abcZdrowie.pl i WP Kobieta.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"