Wirtualna Polska wprowadza pakiety reklamowe WPPremium

W ofercie reklamowej Wirtualnej Polski pojawiają się pakiety WPPremium. Obejmują one reklamy w najważniejszych serwisach portalu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach oferty reklamowej WPPremium - wprowadzonej przez Wirtualną Polskę 1 grudnia - dostępne są trzy pakiety: HP, Info i Biz. Pierwszy obejmuje reklamy na stronie głównej portalu, drugi - na stronie głównej i w serwisie 'Wiadomości', a trzeci - na stronie głównej oraz w serwisach 'Wiadomości' i 'Biznes'. W pakiecie HP dostępne są formaty reklamowe PV/UU, billboard, double billboard i screening+bill, a w Info i Biz - billboard CPM i double billboard CPM. W serwisach objętych tą ofertą nie są emitowane reklamy w tanich pakietach zasięgowych, kampanie rozliczane za wynik (CPA, CPL, CPC) ani autopromocje.

grafika

- Pakiety WPPremium zapewniają prestiżowe otoczenie kontekstowe - opisuje Arkadiusz Stępkowski, kierownik biura reklamy Wirtualnej Polski. - Ta oferta skierowana jest do klientów, którzy nie chcą zaistnieć z reklamą swoich produktów w sąsiedztwie treści nie do końca kontrolowanych czy wątpliwej jakości, gdyż z oczywistych względów wpływa to niekorzystnie na wizerunki marek - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa