Wiśniowa Nestea reklamowana „na słoneczne dni” (wideo)

W drugiej odsłonie kampanii reklamowej herbaty mrożonej Nestea (Coca-Cola Poland Services) pod hasłem „Smak wolności” promowany jest nowy wariant produktu - Słoneczna Wiśnia. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Warsaw, Next, Starcom, Fortis i Rc2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wiśniowa Nestea reklamowana „na słoneczne dni” (wideo)

Nestea Słoneczna Wiśnia to edycja limitowana herbaty mrożonej Nestea wprowadzona do sprzedaży na okres letni. Reklamy napoju - pod hasłem „Odkryj nowy smak na słoneczne dni” - podkreślają, że łączy on smak kwiatów wiśni i ekstraktu z herbaty, ma obniżoną zawartość cukru i wartość energetyczną oraz zapewnia orzeźwienie w ciepłe dni.

- Po sukcesie edycji limitowanej na zimę przewidujemy, że konsumenci pozytywnie przyjmą kolejną nowość marki - komentuje Rafał Jakubowiak, kierownik marki Nestea w Coca-Cola Poland Services.

grafika

Reklamy Nestei Słonecznej Wiśni są kontynuacją kampanii prowadzonej od połowy maja pod hasłem „Smak wolności” (przeczytaj o tym więcej). Kampania jest prowadzona w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.

Spot telewizyjny przygotowała agencja McCann Warsaw, działania w internecie realizuje agencja Next, materiały POS przygotowała agencja Fortis. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania public relations realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+