Kampania BMW serii 2 Gran Tourer podkreśla, że dzięki nowoczesnym rozwiązanym samochód ten zapewnia radość z jazdy i bezpieczeństwo. W reklamach prezentowane są też wybrane funkcjonalności auta, m.in. przestronne wnętrze z wieloma schowkami i półkami oraz, dostępny na życzenie, trzeci rząd foteli z dwoma siedzeniami.
BMW serii 2 Gran Tourer jest promowany jako auto rodzinne, dlatego spot pokazuje podróż grupy dzieci wraz z ich instrumentami na wspólny koncert.
Akcja jest prowadzona od 17 sierpnia w telewizji (kanały Polsatu, TVP i TVN), kinach (sieci Helios i Cinema City), internecie (m.in. Onet.pl, serwisy Agory i Edipresse), radiu (m.in. RMF FM i rozgłośnie Polskiego Radia) oraz prasie.

Adaptacją reklam telewizyjnych, kinowych i prasowych oraz kreacją spotu radiowego zajęła się agencja MAB (należąca do Grupy TBWA).











