Witryna www.liptonicetea.pl prezentuje najnowszy smak mrożonej herbaty o smaku mango. Owocowa grafika strony ma podkreślać połączenie mango i zielonej herbaty.
Strona wykorzystuje motywy przewodnie najnowszego spotu reklamowego Lipton Ice Tea Green Mango. Stylistyka witryny ma również podkreślać, że Lipton Ice Tea Green Mango inspiruje do pozytywnego działania i radosnego nastawienia do życia.

Mechanizm serwisu prowadzi odwiedzających do profilu Lipton Ice Tea na Facebooku, gdzie fani marki mogą wygrać nagrody w grze pt. "Zorientuj się na mango". Na najszybszych graczy czekają konsole Xbox 360 z Kinect oraz gry Twister. Konkurs potrwa przez 3 tygodnie.

Za przygotowanie witryny oraz komunikację digital odpowiada agencja Digital One.
Rozpoczęcie aktywności w sieci jest elementem ogólnopolskiej kampanii marketingowej promującej nowy smak Lipton Ice Tea Green Mango. Równolegle z działaniami przygotowanymi dla internautów prowadzona jest ogólnopolska kampania outdoorowa, prasowa, internetowa, kinowa oraz działania PR (więcej na ten temat).











