wizerunek Polski

Dzisiaj startuje POLAND IN, anglojęzyczny kanał TVP. „Prawdziwy wizerunek Polski”

Młodzi chcą, by niepodległość kojarzyła się z radością, a nie cierpieniem

Młodzi chcą, by niepodległość kojarzyła się z radością, a nie cierpieniem

Piotr Gliński: Polska Fundacja Narodowa robi bardzo dużo, krytykują ją dziennikarscy „wujkowie dobra rada”

Dziennikarze o spocie z „polskim Holocaustem”: marginalna prowokacja czy skutek katastrofalnej dyplomacji rządu?

Dziennikarze o spocie z „polskim Holocaustem”: marginalna prowokacja czy skutek katastrofalnej dyplomacji rządu?

Dyskusja o ustawie nt. IPN i „polskich obozach śmierci” pokazuje, że Polsce brakuje polityki wizerunkowej (opinie)

Polska po Marszu Niepodległości w oczach świata odwraca się od europejskich wartości (opinie)

Polska po Marszu Niepodległości w oczach świata odwraca się od europejskich wartości (opinie)

Tradycja, ekologiczność i praktyczność uważane za główne cechy marki Polski

Michał Nowosielski: PiS jest partią populistyczną, więc ma gdzieś wizerunek Polski w świecie

Michał Nowosielski: PiS jest partią populistyczną, więc ma gdzieś wizerunek Polski w świecie

Polska Fundacja Narodowa z aktem założycielskim i statutem

Polska Fundacja Narodowa z aktem założycielskim i statutem

Dziennikarze pod wrażeniem Światowych Dni Młodzieży, drobne potknięcia w obsłudze mediów (opinie)

Dziennikarze pod wrażeniem Światowych Dni Młodzieży, drobne potknięcia w obsłudze mediów (opinie)

Na Światowych Dniach Młodzieży wizerunkowo więcej niż Polska zyska Kraków, kluczem dobra organizacja (opinie)

Na Światowych Dniach Młodzieży wizerunkowo więcej niż Polska zyska Kraków, kluczem dobra organizacja (opinie)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Branża reklamowa o Polskiej Fundacji Narodowej: idea słuszna, ale ryzyko dublowania innych działań promujących kraj
Branża reklamowa o Polskiej Fundacji Narodowej: idea słuszna, ale ryzyko dublowania innych działań promujących kraj
Rząd tworzy Polską Fundację Narodową do promocji kraju za granicą, jej roczny budżet to 100 mln zł
Rząd tworzy Polską Fundację Narodową do promocji kraju za granicą, jej roczny budżet to 100 mln zł
Polskie produkty potrzebują wsparcia wizerunkowego
Polskie produkty potrzebują wsparcia wizerunkowego
Spot z Polską z lotu ptaka chwalony przez marketingowców: czyste piękno pocztówkowe (opinie)
Spot z Polską z lotu ptaka chwalony przez marketingowców: czyste piękno pocztówkowe (opinie)
Bono a sprawa polska - jak media i politycy zinterpretowali wypowiedź lidera U2 o Polsce
Beata Szydło wśród negatywnych bohaterów antynazistowskiego klipu stacji ZDFneo (wideo)
Zbigniew Lazar: zagraniczna agencja PR jest potrzebna polskiemu rządowi od dawna
Zbigniew Lazar: zagraniczna agencja PR jest potrzebna polskiemu rządowi od dawna
Grzegorz Szczepański: public relations polskiej władzy od wielu lat trąci amatorszczyzną
Grzegorz Szczepański: public relations polskiej władzy od wielu lat trąci amatorszczyzną
Zagraniczna agencja powinna zadbać o wizerunek Polski, bo żadna polska nie podoła temu zadaniu (opinie)
Zagraniczna agencja powinna zadbać o wizerunek Polski, bo żadna polska nie podoła temu zadaniu (opinie)
Wizerunek Polski pogarsza się zarówno przez błędy rządu PiS, jak i uproszczenia zagranicznych mediów (opinie)
Wizerunek Polski pogarsza się zarówno przez błędy rządu PiS, jak i uproszczenia zagranicznych mediów (opinie)
Usunięcie flagi Unii Europejskiej z konferencji wpłynie tylko na wizerunek polskiego rządu wśród decydentów (opinie)
Usunięcie flagi Unii Europejskiej z konferencji wpłynie tylko na wizerunek polskiego rządu wśród decydentów (opinie)
Fundacja Marka dla Polski: tak dla twórczego napięcia, nie dla „sprężynowego” logo
Fundacja Marka dla Polski: tak dla twórczego napięcia, nie dla „sprężynowego” logo
USA, Chiny i Niemcy z najsilniejszymi markami, Polska zyskuje 21 proc. (TOP 50)
Protest przeciw czeskiej reklamie T-Mobile z Polakiem naciągaczem (wideo)
Protest przeciw czeskiej reklamie T-Mobile z Polakiem naciągaczem (wideo)
Przedłużono głosowanie na „sprężynowe” logo Polski
Sprężyna zamiast symboli narodowych jako logo Polski nadal budzi emocje (opinie)