Chris Niedenthal i nowe logo promocyjne w spocie „Polska. Spring into new” (wideo)

Ruszyła właściwa odsłona rządowej kampanii „Polska. Spring into new” reklamującej w Europie Zachodniej pozytywny wizerunek naszego kraju. Narratorem spotu, w którym prezentowane jest nowe logo promocyjne Polski, jest znany fotograf Chris Niedenthal.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie Chris Niedenthal opowiada o zmianach, które nastąpiły w Polsce w ciągu ostatnich 25 lat. Przekonuje, że w tym czasie nasz kraj wykonał skok cywilizacyjny, głównie dzięki energii mieszkańców.

Przypomnijmy, że kampania „Polska. Spring into new” zaczęła się w drugiej połowie maja od plakatów umieszczonych w Londynie (więcej na ten temat). Spot będzie natomiast emitowany m.in. w BBC, CNN, Eurosporcie i Sky News. Oprócz Wielkiej Brytanii kampania - zaplanowana do listopada - obejmie Niemcy, Belgię i Szwecję.

Na koniec spotu z Niedenthalem pojawia się nowe logo promocyjne Polski. Jest to znak złożony z pięciu czerwonych ukośnych kresek na białym tle. Został zaprojektowany przez brytyjską agencję Saffron Brand Consultants.

Spot odsyła też do serwisu Polska.pl, który tak samo jak Poland.pl Ministerstwo Spraw Zagranicznych przejęło niedawno od Agory (więcej na ten temat).

grafika

Kreacją całej kampanii i produkcją spotu zajęła się agencja Saatchi&Saatchi (wybrana w konkursue), a działania w social media prowadzi konsorcjum agencji Profile i FleishmanHillard (wyłonione w przetargu).

Budżet akcji wynosi 8,4 mln zł (z czego większość to koszty zakupu czasu reklamowego), a jej koordynacją zajmuje się Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"