Wizerunkowa kampania 'Faktu'

Rozpoczęła się dwumiesięczna kampania B2B o charakterze wizerunkowym dla dziennika 'Fakt' przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest zwiększenie wiedzy media planerów i reklamodawców nt. czytelników Faktu. W kampanii wykorzystana jest prasa branżowa (Media i Marketing Polska, Press, Brief) oraz direct mail. Kampanię otwierają ogłoszenia w prasie branżowej pod hasłem przewodnim: "7 milionów Polaków nie wie na co wydać pieniądze!"

Drugi nośnik kampanii w postaci mailingu rozpocznie się w kwietniu br. i będzie zawierał zaskakującą niespodziankę dla odbiorców. Szczegóły akcji nie są znane.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"