Rozpoczęta właśnie kampania Taurona reklamuje bezpieczny pakiet, przy którym klient ma gwarancję, iż cena za prąd się nie zmieni przez cały okres trwania umowy - czyli minimum dwa lata. Ponadto odbiorcy otrzymują dodatkowe usługi, zwiększające ochronę wartościowych przedmiotów i wsparcie w razie awarii sprzętu RTV, AGD lub instalacji elektrycznej.

Reklamy są oparte na dwóch uniwersalnych symbolach: żarówce oznaczającej energię oraz skarbonce oznaczającej oszczędności, a także haśle „Wkręć się w energię bez podwyżek”. Cały przekaz ma być łatwy w odbiorze i silnie perswazyjny dla odbiorców ze wszystkich grup docelowych.
Akcja jest prowadzona na terenie Małopolski, Śląska, Opolszczyzny oraz Dolnego Śląska, obejmując radio, outdoor (siatki wielkoformatowe i billboardy) oraz BTL (reklamy w punktach obsługi klienta firmy Tauron). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca br. - przygotowała agencja reklamowa Czart, a planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajmuje się dział marketingu Taurona.











