Władze Bydgoszczy kontra agencja Eskadra

Agencja, która miała opracować strategię promocyjną Bydgoszczy, niechce podpisać umowy. O kompromis będzie trudno.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Nie ma w niej błędów, ale zabezpieczyliśmy dobrze interesmiasta. To jedyny problem - mówi wiceprezydent Bydgoszczy, MaciejGrześkowiak.

W zeszłym roku miasto nawiązało współpracę z grupą "Eskadra".Eksperci od wizerunku mieli przygotować spójną strategię promocyjnąBydgoszczy. Miała ona zwiększyć rozpoznawalność marki miasta nietylko w kraju, ale i za granicą. Dzięki takiej akcji szybciejpowinny rozwijać się nasza turystyka i gospodarka. Opracowanyzostał już konspekt strategii. Zgodnie z jego założeniami, miastopowinno postawić na emocje. Fundamentem miały być sport i kultura.Na razie jednak nic nie wskazuje na to, że dokument szybkopowstanie.

- Nie zgodziliśmy się na podpisanie umowy z ratuszem, którywprowadził poprawki. Są tam błędy. Czekamy na ich usunięcie - mówidyrektor kreatywny "Eskadry", Mateusz Zmyślony.

Wiceprezydent Bydgoszczy Maciej Grześkowiak, odpowiedzialny zapromocję, uważa te zarzuty za nieporozumienie. - Tam nie ma żadnychbłędów - stwierdza kategorycznie. - Nanieśliśmy jedynie zmiany,które zabezpieczają interes miasta. To my jesteśmy zleceniodawcą."Eskadra" to tylko "grupą najemników", którzy powinni wykonaćokreśloną pracę. To nie oni będą motorem promocji. Poczekamyjeszcze 2-3 tygodnie. Jeśli nie dojdziemy do porozumienia,poszukamy innej firmy. Napięcia biorą się pewnie z tego powodu, żewcześniej inne miasta akceptowały wszystko, co proponowała"Eskadra" - mówi wiceprezydent.

Wszystko wskazuje na to, że o kompromis będzie bardzo trudno."Eskadra" teraz zajmuje się projektami innych miast i nie zamierzaustępować. Czy brak porozumienia oznaczać będzie, że w promocjimiasta nic się nie zmieni? - Już w tym roku skupimy się na kilkuimprezach, ale zamierzamy przeprowadzić je z większym rozmachem.Pojawią się elementy, które sprawią, że zostaniemy dostrzeżeni, naprzykład spoty reklamowe w telewizji. Nasz promocyjny budżet tonieco ponad dwa miliony złotych. To szansa, by dołączyć do dobrzewypromowanych miast, chociaż z Wrocławiem nie możemy się porównywać- dodaje Maciej Grześkowiak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online