Właściciel Pepsi prezentuje nowe logo

Koncern PepsiCo, właściciel takich marek jak Pepsi czy Lay’s, zaprezentował nową korporacyjną identyfikację wizualną, w tym nowy logotyp. To pierwsza taka zmiana od prawie 25 lat.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Właściciel Pepsi prezentuje nowe logo
PepsiCo/ Instagram

"Po raz pierwszy od prawie 25 lat wprowadzamy nową identyfikację wizualną marki. Zaprojektowana tak, aby odważnie odzwierciedlać to, kim jesteśmy dzisiaj, jest ona widocznym wyrazem ewolucji PepsiCo i naszego zwrotu w kierunku przyszłości, jednocześnie wzmacniając nasze zaangażowanie w realizację naszej misji — tworzenie więcej uśmiechów z każdym łykiem i każdym kęsem" – podaje w oficjalnym komunikacie PepsiCo.

W nowym logo zrezygnowano z wielobarwnej kuli ziemskiej umieszczonej po lewej stronie nazwy PepsiCo, używanej przez koncern od 2001 do tego roku.

Zamiast tego postawiono na wielobarwną i tematycznie rozbudowaną tarczę z literą "P", wyłaniającą się z uśmiechu, otoczoną liściem i kroplą wody. Dwa ostatnie symbole oznaczają przekąski oraz napoje, których producentem jest znany koncern. Uśmiech natomiast symbolizuje "koncentrację na kliencie", podaje PepsiCo.

Zmiana wizualna w PepsiCo

Nowy znak zacznie pojawiać się na opakowaniach produktów w przyszłym roku, a już teraz widać go na stronie internetowej firmy. PepsiCo będzie używało go także w materiałach do mediów społecznościowych.

Do decyzji o zmianie identyfikacji wizualnej mogło zachęcić firmę badanie, z którego wynikało, że tylko 21 proc. konsumentów jest w stanie wymienić jakąkolwiek inną markę z portfolio PepsiCo oprócz Pepsi.

Jak napisał w poście opublikowanym na LinkedIn dyrektor ds. konsumenckich i marketingu Jane Wakely, zaprezentowany znak graficzny "to nie tylko nowe logo", ale także "symbol transformacji, który oddaje energię, optymizm i ambicje PepsiCo w 2025 roku i w przyszłości".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej