Ewa Milczarek–Vaubourg wnosi do zespołu wieloletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych organizacjach z branży beauty. W swojej karierze odpowiadała za rozwój marek i strategie marketingowe na rynkach w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej oraz we Francji.
Prowadziła projekty w kanałach masowych i profesjonalnych, umacniając pozycję rynkową marek i wprowadzając innowacyjne rozwiązania w zakresie kampanii oraz produktów.
Ostatnio, od 2022 roku, Ewa Milczarek–Vaubourg pełniła funkcję global marketing director w firmie Nesperta (do którego należy marka lakierów hybrydowych NeoNail). Wcześniej była dyrektorką marketingu w firmie Stellantis (importer m.in. aut marki Fiat). Przedtem, ponad 16 lat, spędziła w L'Oreal, m.in. jako dyrektorka marketingu marki Garnier.

Równolegle do zespołu prowadzonego przez Ewę Milczarek–Vaubourg dołączyła Urszula Kaptur. Jako managerka komunikacji odpowiada za realizację strategii komunikacyjnej na rynku lokalnym, rozwój obszarów digital, social media, influencer marketingu, PR oraz kreację treści.
To ekspertka marketingu i komunikacji w branży beauty, z szerokim doświadczeniem zdobytym w różnych segmentach rynku, gdzie rozwijała silne love brandy. Ostatnio była communication managerką w Klaudyna Hebda Nature. Wcześniej podobną funkcję sprawowała w Miya Cosmetics. Była też managerką w departamencie marketingu w Torf Corporation.
Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii komunikacyjnych oraz prowadzeniu kampanii, które łączą kreatywność z efektywnością biznesową.











