To pierwsza w historii firmy, zakrojona na tak szeroką skalę, kampania promująca markę home.pl.
- Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki, wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług - wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, członkini zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/home-pl-podwyzki-wynagrodzenia-zarobki-praca ##
Home.pl dla MŚP
Akcja w centrum uwagi stawia klienta - odwołuje się do potrzeb przedsiębiorców z sektora MŚP, związanych z prowadzeniem biznesu online, w kontekście dzisiejszych wyzwań makroekonomicznych. Bohaterami spotów, w formie humorystycznych migawek, są przedsiębiorcy mierzący się z różnymi problemami w swoich firmach. Wszystkie przedstawione historie łączy osoba doradcy home.pl, który pojawia się z konkretnymi, praktycznymi rozwiązaniami. Doradcą i ambasadorem marki home.pl, został aktor Kamil Szeptycki.

Kampania będzie emitowana w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, mediach społecznościowych oraz zostanie wsparta działaniami kontentowymi i PRowymi.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/home-pl-wplywy-6-proc-w-gore-50-mln-zl-na-dywidende ##
Za kreację i produkcję spotów odpowiadała agencja Freundschaft. Za zakup mediów odpowiadały agencja Freundschaft (digital) i dom mediowy Media Direction (TV). Za PR odpowiada Havas PR Warsaw.











