Włoch, Japończyk i Francuz reklamują wyprzedaż Skody z rocznika 2011 (wideo)

Ruszyła kampania Skody reklamująca wyprzedaż samochodów z rocznika 2011. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii Skody są pokazani Włoch, Japończyk i Francuz, którzy nie potrafili opanować swojej ciekawości i pod osłoną nocy podglądają ofertę wyprzedażową w salonach Skody. Reklamy podkreślają, że w ramach tej oferty upusty na samochody z rocznika 2011 sięgają 14 tys. zł.

 

Akcja reklamowa od 2 stycznia jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne), a także w radiu, prasie (dzienniki i magazyny) oraz internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"