Celem kampanii jest budowanie jakościowej przewagi oferty PZU ipotwierdzenie pozycji lidera, największego polskiegoubezpieczyciela.
W spocie występuje dwójka dziennikarzy - autor szeregu programówi ekspert motoryzacyjny - Włodzimierz Zientarski oraz jego syn,Maciej Zientarski. Obaj panowie znani są ze profesjonalnych izarazem prostych w przekazie polemik na temat motoryzacji.
Właśnie na takiej kanwie powstał film, który nawiązuje dostylistyki programu telewizyjnego. Spot pozwala zobaczyć testy,jakie zwykle przeprowadza się wyłącznie w laboratoriachtechnicznych. Można również zaobserwować spektakularneprzeniesienie samochodów crashtestowych - do normalnego ruchuulicznego.
Dzięki temu Włodzimierz Zienatrski udowadnia, że testybezpieczeństwa przeprowadzane w studio nie mierzą wszystkiego, bonie mierzą przecież emocji, jakie może wyzwolić w kierowcystłuczka.

Trzydziestosekundowy spot można zobaczyć w TVP 1, TVP 2, TVN,Polsacie i kanale Discovery, a także w kinach. Przygotowano równieżkampanię outdoorową oraz komunikację w radiu i internecie. Media dokampanii zaplanował dom mediowy Starlink.











