Popularni bohaterowie filmu mają zachęcać do dokonywania zdrowszych wyborów przy sklepowej półce. Wśród nich są m.in. Rey, Chewbacca, C-3PO i inne postacie z serii. Ich wizerunki umieszczono na etykietach półlitrowych butelek Żywca Zdrój.
Nowa seria będzie sprzedawana do listopada br. w wybranych punktach sprzedaży. Wspierająca ją kampania promocyjna obejmować będzie działania reklamowe prowadzone w telewizji oraz w internecie na wybranych kanałach tematycznych skierowanych do dzieci.
Firma prowadzi szereg działań, którymi chce wspierać rodziców w kształtowaniu nawyków żywieniowych u dzieci. Na początku roku kampania „Słodziaków nie trzeba dosładzać” marketer zachęcał do podawania dzieciom napojów bez dodatku cukru

Marketer w jednej z ostatnich swoich kampanii promowała owocowe lemoniady Żywiec Zdrój – współpracowała przy niej z agencjami VML Poland, H2O, MSL i Mediacom.











