W nowej kampanii piwa Wojak reporter śledczy odkrywa, że niektóre tanie piwa są warzone nieuczciwie, z dodatkiem sztucznych enzymów przyspieszających warzenie. Jednocześnie reklamy informują, że Wojak jest warzony uczciwie - tylko ze słodu jęczmiennego, drożdży, chmielu i wody, bez dodawania sztucznych enzymów.
W reklamach prezentowany jest odświeżony wizerunek marki, którego głównym elementem jest orzeł, mający odzwierciedlać majestatyczność i wyrazistość. Z kolei złote elementy na opakowaniach piwa mają symbolizować jego wysoką jakość, a motywy z kłosami - naturalne surowce, z jakich jest produkowane.
Wojak w nowej szacie graficznej jest dostępny od początku lutego. Zaprojektowała ją agencja Sieberthead.
Natomiast startująca właśnie kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji (we wszystkich najpopularniejszych stacjach), punktach sprzedaży (materiały POSM) i BTL-u. Za kreację reklam i realizację działań BTL odpowiada agencja GPD, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.












