Wojciech Harapkiewicz ambasadorem trzech marek sieci Makro

Kucharz Wojciech Harapkiewicz został ambasadorem trzech nowych marek sieci handlowej Makro - Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W roli ambasadora, Harapkiewicz wystąpi w serii filmów edukacyjnych, pokazujących techniki kulinarne oraz przygotowane na ich podstawie przepisy z wykorzystaniem produktów marek własnych. Ponadto weźmie udział w kampanii reklamowej w prasie branżowej, internecie i mediach społecznościowych - na Facebooku, Instagramie i w kanale YouTube marki. W halach Makro pojawi się również specjalne oznakowanie.

Wojciech Harapkiewicz zdobył tytuł Szefa Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska. To kolejna odsłona jego współpracy z siecią Makro. Jest on członkiem Rady Programowej Szefa dla Młodych Talentów – edukacyjnego programu odpowiedzialności społecznej skierowanego do młodych kucharzy. Harapkiewicz zasiada również w jury konkursu dla szkół gastronomicznych Wyzwanie Makro Chefa oraz prowadzi warsztaty kulinarne dla przedstawicieli branży HoReCa w ramach programu Szef dla Szefów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"