Reklamy podkreślają atuty produktów kredytowych oferowanychprzez Allianz Bank - minimalne formalności oraz wysoką dostępnąkwotę kredytu.
- Przygotowując strategię i komunikację dla Allianz Bankuszukaliśmy formy, która w inteligentny sposób nawiąże do sytuacji,w której znalazł się nie tylko sektor bankowy, ale i kliencibanków. Chcemy pokazać, że tak poważna i wiarygodna instytucja jakAllianz Bank, może pełnić właśnie rolę źródła spokoju dlazaniepokojonych swymi finansami Polaków - mówi Monika Stępień,senior account manager z agencji DDB, która odpowiada za kreacjękampanii.
Pierwsze miasto w którym prowadzona jest akcja to Warszawa.Spoty radiowe emitowane są w stołecznych rozgłośniach: Radiu Pin,Esce Warszawa, Złotych Przebojach oraz Antyradiu. Dodatkowo nanośnikach outdoorowych umieszczone zostały reklamy informujące olokalizacji oddziałów Allianz Banku. Kampania jest też prowadzona winternecie (bannery na Onet.pl i Interia.pl, reklamy w wyszukiwarceGoogle.pl). Media zakupił Starcom.Akcja w stolicy potrwa do 15 marca br., potem kampania pojawi się winnych miastach.












