Wojciech Mecwaldowski w kampanii Fixly "Prawdziwi profesjonaliści"

Serwis ogłoszeniowy Fixly (Grupa OLX) ruszył z kampanią wizerunkową z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego, przygotowaną przez Madogz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wojciech Mecwaldowski w kampanii Fixly "Prawdziwi profesjonaliści"

Bohaterami kampanii "Prawdziwi profesjonaliści" są "fachowcy" świadczący nietypowe usługi, np. wyciszacz drzemki budzika czy nabijacz w butelkę.

Osią narracji są wspomnienia wcześniej wykonawcy nieistniejących zawodów, w których wciela się Wojciech Mecwaldowski.

Pierwszy spot, przedstawiający wyciszacza drzemki budzika telefonu, można już zobaczyć w telewizji. Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami digitalowymi.

- Na Fixly mamy tak wielu specjalistów, że łatwiej było opowiedzieć o naszym serwisie za pomocą takich, którzy nie istnieją. Postawiliśmy więc na absurdalny humor, prezentując sylwetki wyimaginowanych fachowców, których próżno gdziekolwiek szukać - mówi Daniel Piątkowski, marketing manager w Fixly.

Za koncepcję kreatywną nowej kampanii oraz za pełną produkcję spotu odpowiada agencja full service Madogz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+