Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak w kampanii Cartoon Network apelują do dzieci, by sobie nie dokuczały

Telewizja Cartoon Network startuje z czwarta edycją kampanii społecznej „Bądź kumplem nie dokuczaj”, która pokazuje dzieciom szkodliwość negatywnych zachowań wobec rówieśników oraz zachęcająca do utrzymywania z nimi przyjacielskich relacji. Ambasadorami akcji są piłkarze Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W spocie promującym kampanię Szczęsny i Krychowiak opowiadają o swojej więzi, wspólnym przeżywaniu sukcesów i podnoszeniu się po porażkach. Organizatorzy akcji chcą posłużyć się przykładem popularnych piłkarzy, aby pokazać dzieciom ze szkół podstawowych wartość koleżeńskich relacji.

Akcja „Bądź kumplem nie dokuczaj” potrwa miesiąc i będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych oraz ogólnopolską kampanią. Na antenie Cartoon Network, w wybranych kanałach platformy nc+ i w internecie emitowany będzie spot z udziałem ambasadorów.

Dodatkowo, Cartoon Network zaprasza też klasy I-VI szkół podstawowych do udziału w konkursie „Wymarzony Dzień Kumpla”. Do wygrania są vouchery na zakup wyposażenia szkolnego oraz tablety.  Zadaniem konkursowym jest przygotowanie przez klasę pod opieką wychowawcy kreatywnego pomysłu na obchody „Dnia Kumpla”. Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 13 maja.

Partnerami akcji „Bądź kumplem nie dokuczaj” są Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nintu oraz Lifetube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji