W czwartek, 24 lutego 2022 roku tematem numer jeden w polskich mediach był atak Rosji na Ukrainę. Od wczesnego poranka sytuację na bieżąco w ramach specjalnych pasm relacjonowały stacje informacyjne.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement – do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wczoraj najpopularniejszą stacją informacyjną w Polsce było TVN24. Średni dobowy udział stacji wyniósł 10,90 proc. wśród wszystkich widzów i 12,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-rosyjskie-kanaly-krrit-usuwa-sieci-kablowe-platformy-cyfrowe-russia-today-rossija-24-orange-polsat-box-canal-upc,7170028703073921a ##
TVP Info w tym czasie miało 10,01 proc. udziału w 4+ i 7,21 proc. w 16-49. Z kolei udziały Polsat News wyniosły odpowiednio 5,35 proc. i 6,41 proc.

Stacje newsowe rywalizują z „wielką czwórką”, TVN24 liderem dnia
Z analizy danych wynika, że stacje newsowe w czwartek wygrywały walkę o z poszczególnymi kanałami z tzw. „wielkiej czwórki”. Zwłaszcza jest to widoczne w przypadku stacji TVN24, która 24 lutego była liderem całego rynku (druga w kolejności TVP1 miała 10,76 proc. udziału). TVP Info zajęło miejsce trzecie, a Polsat News - siódme.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rosja-wojna-w-ukrainie-dezinformacja-w-internecie-jak-sie-bronic,7170027807856257a ##
W grupie komercyjnej 16-49 też pierwszy był TVN24, który miał wyraźną przewagę nad drugim Polsatem. Piąte miejsce należało do TVP Info, a szóste do - Polsat News.

Zarówno TVN24 jak i Polsat News w czwartek osiągnęły zdecydowanie najwyższe dobowe udziały w historii nadawania zarówno w grupie 4+, jak w 16-49. Z kolei w przypadku TVP Info wczorajszy dzień uplasował się na trzecim miejscu w 4+ i pierwszym w 16-49.
W czwartek w TVN24 najchętniej oglądanym programem dnia była „Kropka nad i”, która zgromadziła 1,50 mln widzów w 4+. W TVP Info hitem był „Teleexpress” (1,20 mln), a w Polsat News - „Wydarzenia” (871 tys.).












