Wolność wyboru w reklamach oferty abonamentowej Virgin Mobile (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Virgin Mobile zaczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie do sprzedaż ofertę abonamentową. Akcję przygotowały firmy marketingowe Lubię to - linked by Isobar, Mindshare Polska i iProspect.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wolność wyboru w reklamach oferty abonamentowej Virgin Mobile (wideo)

Kampania podkreśla, że oferta abonamentowa Virgin Mobile daje użytkownikom możliwość wybierania wariantów cenowych poszczególnych usług: połączeń, wiadomości oraz internetu mobilnego. Taka oferta, pod nazwą #TakJakLubie, została właśnie wprowadzona do sprzedaży.

Reklamy z akcji pokazują różne sytuacje życiowe, w których ważna jest możliwość wyboru. W kampanii promowana oferta jest określana jako albonament. W jednym z ujęć spotu pojawia się starusza Gigababcia, która występowała w poprzednich reklamach Virgin Mobile.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Lubię to - linked by Isobar, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Mindshare Polska i iProspect.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"