„Wolność zaczyna się w domu” - perkusiści i mistrzyni nurkowania reklamują meble Vox (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa mebli i artykułów wyposażenia wnętrz marki Vox. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wolność zaczyna się w domu”, przygotowały i realizują firmy Ars Thanea, Graffiti Films, Lunapark i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wolność zaczyna się w domu” - perkusiści i mistrzyni nurkowania reklamują meble Vox (wideo)

W jednym ze spotów z kampanii występują perkusiści: genialny 6-latek Szymon Urbanowicz oraz znany i nagrodzony odznaczeniem „Zasłużony dla Kultury” Eryk Kulm, a w drugim - Emilia Biała, wicemistrzyni świata i ośmiokrotna rekordzistka Polski we freedivingu.

Wszyscy podkreślają, że swoje kariery zaczynali we wczesnym dzieciństwie dzięki temu, że przestrzeń w domu została tak zaaranżowana przez rodziców, żeby mogli rozwijać swoje pasje. Podsumowuje to hasło: „Wolność zaczyna się w domu”. W kampanii promowany jest cały asortyment marki Vox: zarówno meble, jak też produkty do aranżacji wnętrz (m.in. drzwi, podłogi, profile, panele ścienne, artykuły dekoracyjne i materiały wykończeniowe).

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Ars Thanea, która wiosną br. wygrała przetarg na strategiczno-kreatywną obsługę marki Vox. Akcja ma na celu budowanie wizerunku marki Vox jako eksperta od tworzenia i aranżacji przestrzeni wg własnych potrzeb. - To jacy jesteśmy wynika z tego jacy byliśmy, jak nas wychowywano, co mogliśmy robić a czego nie, natomiast wolność jest esencją marki Vox. W tym kontekście pomysł, by pokazać rodzinny dom jako źródło poczucia wolności i osobistego spełnienia, wydał nam się szczególnie trafny - opisuje Roman Łoziński, strategy director w Ars Thanea.

Akcja reklamowa zaczyna się 24 sierpnia, będzie prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Jej pierwszy etap potrwa dwa tygodnie, kolejny wystartuje niebawem.

Spoty, zrealizowane w Warszawie i Chorwacji, nakręcili i wyreżyserowali Maria i Kazimierz Zbąscy, wyprodukował dom produkcyjny GraffitiFilms, a postprodukcją zajął się Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela