WP.pl z większą przewagą nad Onetem, mocno w górę Interia (strony główne)

W lutym strona główna WP.pl zanotowała dużo mniejszy spadek niż analogiczna witryna Onetu, zwiększając przewagę nad nią. Natomiast na stronie głównej Interii przybyło 1,7 mln internautów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lutym br. stronę główną WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 12,63 mln internautów, co dało 43,55 proc. zasięgu, natomiast analogiczna witryna Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 12,2 mln użytkowników i 42,09 proc. zasięgu.

To zdecydowanie najpopularniejsze strony główne, mają mniej więcej dwukrotnie wyższe wyniki niż witryny kolejnych w zestawieniu portali Interia (Grupa Polsat-Interia) i Gazeta.pl (Agora).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-przed-wp-i-rasp-interia-i-o2-ze-wzrostami-w-dol-netflix-i-se-pl-mediapanel-z-lutego,7170370013615745a ##

Na Interii strona główna zanotowała w zeszłym miesiącu 7,07 mln użytkowników i 24,39 proc. zasięgu, a na Gazeta.pl - 5,35 mln użytkowników i 18,44 proc. zasięgu. Natomiast na analogiczną witrynę o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) weszło 2,57 mln internautów, zapewniając 8,88 proc. zasięgu.

Strona główna Interii zyskała 1,7 mln użytkowników

W porównaniu ze styczniem br. strona główna WP.pl zanotowała spadek o 82,9 tys. użytkowników (0,6 proc.), a witryna Onetu - o 366,1 tys. (2,9 proc.). W konsekwencji przewaga strony WP.pl wzrosła ze 140 do 423,1 tys. odwiedzających.

Jeszcze więcej straciła strona główna Gazeta.pl - liczba jej użytkowników zmalała o 408,2 tys. (7,1 proc.).

Za to strona główna Interii zyskała aż 1,73 mln internautów (to 32,4 proc. w górę), dzięki czemu wyprzedziła konkurentkę z Gazeta.pl. Natomiast na stronie głównej o2.pl przybyło 129,6 tys. internautów (5,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/se-pl-z-wieksza-przewaga-nad-fakt-pl-najwiecej-stracily-dziennik-pl-wyborcza-biz-i-forsal-pl-top12,7170366149957761a ##

grafika

Nie porównujemy danych w ujęciu rok do roku, ponieważ Mediapanel jest realizowany od jesieni ub.r., a wcześniej prowadzono badanie Gemius/PBI oparte na innej metodyce. Wyniki serwisów miesiąc do miesiąca mogły zmaleć z oczywistego powodu: luty miał w br. trzy dni mniej niż styczeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem