WP SportoweFakty z większą przewagą nad Onet Sport, mocno w górę 90minut.pl i sport na Interii (TOP10)

W maju większość czołowych serwisów sportowych miała więcej użytkowników niż w kwietniu, liderujące WP SportoweFakty osiągnęły dużo wyższy wzrost niż zajmujący drugą pozycje Onet Sport, a mniejszy niż trzeci Sport.pl. Procentowo najwięcej zyskały 90minut.pl i dział sportowy Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WP SportoweFakty, stanowiące dział sportowy WP.pl, w maju odwiedziło 6,36 mln internautów, co dało 21,9 proc. zasięgu, natomiast dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 5,89 mln użytkowników i 20,28 proc. - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Kolejne miejsca zajęły sekcje sportowe trzech innych portali. Sport.pl, funkcjonujący jako dział sportowy Gazeta.pl (Agora), miał 4,75 mln odwiedzających i 16,35 proc. zasięgu, sekcja sportowa o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,29 mln użytkowników i 14,77 proc. zasięgu, a dział sportowy Interii (Grupa Interia-Polsat) - 3,55 mln internautów i 12,23 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/internet-w-maju-wirtualna-polska-przed-axel-springer-polska-i-allegro-instagram-i-netflix-w-gore-na-komputerach,7170175888504961a ##

Meczyki.pl odwiedziło 2,17 mln internautów (co dało 7,49 proc.), Flashscore.pl - 2,09 mln (7,19 proc. zasięgu), serwis TVP Sport - prawie 2 mln (6,88 proc.), a dział sportowy SE.pl (Grupa ZPR Media) - 1,91 mln (6,56 proc.).

Natomiast 90minut.pl zanotowało 1,71 mln użytkowników i 5,89 proc. zasięgu.

grafika

Dziesięć serwisów z zestawienia łącznie zanotowało 34,74 mln użytkowników (bez współodwiedzalności), co wobec 33,19 mln rok wcześniej oznacza spadek o 1,54 mln (4,6 proc.).

WP SportoweFakty zyskały 205,9 tys. internautów (to 3,3 proc. w górę), a Onet Sport - 29 tys. (0,5 proc.). W efekcie przewaga pierwszego serwisu nad drugim wzrosła z 291,6 do 468,5 tys. użytkowników.

Na Sport.pl przybyło 303,3 tys. internautów (6,8 proc.), a w dziale sportowym o2.pl - 152,9 tys. (3,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/portale-prasa-i-rozglosnie-na-euro-2020-beda-programy-live-relacje-wyslannikow-i-felietony,7170177635760257a ##

Procentowo najwięcej zyskały sekcja sportowa Interii i 90minut.pl. Pierwszy serwis osiągnął wzrost o 395,1 tys. odwiedzających (12,5 proc.), a drugi - o 262,1 tys. (18,1 proc.). Meczyki.pl zyskały 176,6 tys. użytkowników (8,8 proc.), natomiast Flashscore.pl - 150 tys. (7,7 proc.).

Spadki zanotowały witryna TVP Sport i sekcja sportowa SE.pl. Pierwsza straciła 29,3 tys. użytkowników (1,4 proc.), a druga - 104,5 tys. (5,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji